YorkWann

Trådstartare
har beställt ett Hor**waretäcke, hur stora är de i storlekarna egentligne?
Har beställt i 165, som han kan ha, men det är knappt. Har fått höra att de är ganska stora i storlekarna, stämmer det, och vad har ni till era hästar, som ni är nöjda med?

Sv: Täcken.

Jag har också ett 165 till en av mina stora hästar. Jag tyckte det var lite litet fast hon brukar kunna har 165 utan problem.
Sedan har jag två st andra modeller från samma tillverkare i storlek 145 och de är stora till de hästarna som har 145 i vanliga fall. Så det verkar som det varierar lite beroende på modell.

Shit vilken stor häst du har :eek:
Min stora häst drar 130-135 i täcken.

Min har 145 i alla sina täcken, förutom i HW:s utetäcken, där har hon en stl mindre för de är rätt stora i storlekarna. Tycker iaf jag!
HW:s innetäcken är normala i stl däremot.
Detta gäller både Rambo o Rhino!

Liknande trådar

Utrustning Ska beställa ett EquoIQ stalltäcke, hur är storleken på dem? Har hört att de är stora? Min häst har 140 på Amigo stalltäcken och 145...
Svar
1
· Visningar
217
Senast: EZMK
·
Utrustning Söker ofodrat regntäcke till shettis. Har haft ett Himalaya som köptes för säkert minst 15 år sedan som har varit toppen i allt. MEN jag...
Svar
2
· Visningar
416
Senast: Elektron
·
Utrustning Vill ha någon typ av hökudde/hönät eller vad mer det kan kallas (?) för fodring på marken ute i hagen som är enkel att fylla på. Köpte... 2
Svar
29
· Visningar
1 587
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stärka 3 åring
  • Fördelar/ nackdelar med tinker?