Täckes märken som ej är så stora i halsen..

My Horse and I

Trådstartare
Vilka täckes märken är inte så stora i halsen,så att spännes delen inte hänger långt ner på bogen utan kommer högre upp ,om ni förstår vad jag menar...

Sv: Täckes märken som ej är så stora i halsen..

Jag tycker att Bucas har en bra halsskärning om man har en ädlare häst med liten bog/smalare hals
och även Rhino (Horseware).

Jag har ett regntäcke av märket Eous som del är litet, och väldigt ställbart i halsen. Det sitter jättebra på min som både är tunn över bogen och har liten hals. Tyvärr verkar det vara tunt med återförsäljare!
Fick idag hem ett Horseware Amigo som också låg helt fantastiskt på honom! Dock är det en stl mindre är Eous:et.

Rhino Wug! Tajt och högt skuret och höga spännen som dessutom är annorlunda utformade så man slipper tryck på bogarna.

Catago är rätt små i halsen. Jag har mest horseware och de passar perfekt på pållen, men catagot var nästan litet.

Tackar då har jag lite fler märken att prova,konstigt nog har börjes täckena arit det som legat bäst på min,vilket är bra för plånboken,men tyvärr håller dom inte så bra vid tuffa lekar i hagen..

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 447
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
19
· Visningar
1 813
Hästvård Någon som varit med om något liknande o vill dela med sig? Kanske några ge råd/tips? Har såklart haft veterinärbesök o varit in på...
Svar
4
· Visningar
1 056
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka