täckesfynd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fejka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 25
  • Visningar Visningar 1 997
F

Fejka

Ska köpa ett regntäcke t min pålla,trots min dåliga ekonomi,men d finns alltid en liten slant kvar till henne:love:

Har ni fyndat något och var isånnafall,ska till ullared och tänkte kolla där till helgen:idea:

Sv: täckesfynd

Har ni fyndat något och var isånnafall,ska till ullared och tänkte kolla där till helgen:idea:

Det fanns ett orange regntäcke på Ullared förut om jag minns rätt.
En stallkompis köpte ett sådant därifrån tidigare i somras, och det är riktigt bra! Tror inte att det var så dyrt heller.

/ Loriey

jag har flera täcken från ullared och de har varit över förväntan.
riktigt bra för det priset!

*puttar* Asså,vad kostade dom då? :smirk: ullared is the shit:rofl:

Hej, på Ullared kan man säkert hitta bra och billiga täcken!

Men jag måste varna dej för att köpa ett grått med svart stretchfoder och vit/röd/blå kant band!

Dett täcke höll i HELA TVÅ TIMMAR :devil: :devil:

Men jag måste varna dej för att köpa ett grått med svart stretchfoder och vit/röd/blå kant band!

Jajaja ! Det beror väl på vad man har för odjur ;) . vi har en stolle ute i stallet som rullar mer än dom flesta hästarna och bockar , brallar m.m ! Den hästen har ett sånt täcke och det har han nog haft iaf i ett halvår !

GeKås täcken är MYCKET prisvärda !

*puttar* Asså,vad kostade dom då? :smirk: ullared is the shit:rofl:

Hmm , beror väl på vad du vill ha för " kvalitet " :) Men det dyraste ligger väl på 400 kanske !! runt det .. absolut inte uppe på tusenlappen iaf ! :)

Jag har köpt två jättebra regntäcken på Gekås. Bra kvalité, utmärkt passform och som andas och håller tätt. Under 400:-/st kostade dom.

Jag gillar MacPro-täckena från Börjes!:)

Bra passform, håller bra och är riktigt prisvärda. Kostar ca 550:-.

Även de billigare täckena brukar vara bra, men när det gäller regntäcken så vill jag gärna ha lite högre hals så det inte regnar in så lätt vid bogen.

Jag fyndade ett splitternytt Bucas Power Turnout Light (170g) på bukes annonssidor härom veckan! Gav 700:- för det inklusive frakt, det är mindre än halva priset om jag skulle köpt det i butik:banana:

Precis det täcket har jag också! Använder det varje dag, och det håller än (använt sammanlagt ca 3 månader). Kostade 375 kr om jag inte minns helt fel. Är jätteglad i det. Bra passform och andas-funktion. Men som sagt, beror väl på om man har en häst som äter täcken... Men jag är jättenöjd! :banana:

njaaa,färgen matchar inte pållen:d så d får bli nåt annat:smirk: :rofl:

Men under 400 låter skitbra,hon har alltid gått ute dygnet runt året runt utan täcke(en sån sjuhelsikes päls:crazy: ) Så jag vill bara ha ett nu när d har börjat regna som tusan och ett ovanpå svetttäcket på vintern så hon inte grisar ner allt:D :idea: bara skötare,eller medryttare,eller sak samma,har hand om henne 24/7 d senaste;) min lilla bäbis!:love:

Mamma köpte ett fint fleecefodrat regntäcke till min häst, vet inte priset men det var nog billigt. Svart och rött med snabbknäppe i bogen.

Hej!

Hööks har ett för 349:-, är ingen kul färg kanske.... brunt.... men men....
Ullared har som alla andra säger prisvärda täcken!
Börjes för 399:- är också helt okej!

Som alla andra säger ullared har MYCKET täcken, annars kan det ju vara bra att handla när det är rea, ibland kan man då göra riktiga "fynd", tex köpa vintertäcken på sommaren om det är ngn hästaffär som ska slå igen..

Jag har ett svart ofodrat med grå kant/gjordar och halvhals från GeKås, kostade 300 tror jag.
Jag är mycket nöjd med det!!

Jag har Hööks 379 kronors täcke... brunt och sitter kanon och bara är jätte bra! Super snyggt är det.... /Lina

Köpte Börjes regntäcke "tyfon" till en av mina pållar i lördags.

Det är marinblått med fleecefoder och bogveck. Snyggt täcke som passade jättefint på henne, kostar 425 kronor.:banana:

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 528
Utrustning Har beställt ett till regntäcke lite panik då det ska regna i dagar, och inser nu när det är på väg att det är t-spänne fram på täcket...
Svar
6
· Visningar
547
Senast: Fibusen
·
Utrustning Min ryktväska faller snart i småbitar och behöver bytas ut. Finns ju rätt många olika varianter att välja mellan, hoppas att buke som... 2
Svar
25
· Visningar
1 746
Senast: Edla
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 892

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka