Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hjälp! Lugna mig nu snälla! visst får man skölja av regntäcken (vågade inte tvätta i maskin) eller förstörs regnskyddet då? måste de alltid impregneras på nytt efter nån sorts tvätt? skulle kännas skit om jag har varit och förstört mitt nya täcke
Hej. Nä inte har du "förstört" ditt täcke bara för att du sköljde av det! Vanligt vatten är det ju när det regnar också.
Jag är själv väldigt "försiktig" med att tvätta för ofta men jag
brukar däremot hänga upp det på en lina i trädgården och spola av det om det har blivit alltför lerigt. Ibland har jag även en mjuk svamp som jag liksom hjälper till med när jag spolar. Men jag "skrubbar" inte utan stryker bara löst med svampen. Impregnerar gör jag bara när jag har tvättat det.
Har ett täcke som jag aldrig impregnerat efter tvätt, och det funkar utmärkt ändå. Fast jag har aldrig kört det´i maskin utan bara med såpa, rotborste och vattenslang.
Har ett täcke som inte är helt tätt och det impregnerar jag efter ovan nämnda tvätt.
Fick ju köpt ett täcke med goretex som man får tvätta i maskin hur ofta man vill tydligen... Ska bli kul att se om det fungerar Annars kan man ju alltid gå och klaga hos goretex
Annars har jag oxå gjort som ni andra säger... skölj med vatten och använd inte något som löser fett.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Lantbruksdjur Många köper avelsägg som har blandad grupp, är även en hel del som bor där det inte är tillåtet med tupp även om det inte är vanligt här...