Tackpresent till kollega...

Gimlan

Trådstartare
...som jag aldrig träffat. Det finns en fantastisk person på IT-avdelningen där jag jobbar. Denne löser allt och är supertrevlig. Vi har en del mer varandra att göra iom att jag just nu är webbansvarig. Senast igår kväll fixade denne en uppdatering i ett system som trasslade för användarna. Svarade med vändande mejl och löste det direkt. Skulle vilja skicka nån liten symbolisk tack-grej på internposten. Tips? Tankar? Idéer?
 
Biobiljetter eller liknande är smidigt att skicka och uppskattas allt som oftast :)

Eller om du inte vill lägga så mycket pengar så har väl Pressbyrån sådana där glassogram eller vad de heter sommartid (typ presentkort på valfri glass), sådana får jag av leverantörer ibland och det uppskattas verkligen!
 
...som jag aldrig träffat. Det finns en fantastisk person på IT-avdelningen där jag jobbar. Denne löser allt och är supertrevlig. Vi har en del mer varandra att göra iom att jag just nu är webbansvarig. Senast igår kväll fixade denne en uppdatering i ett system som trasslade för användarna. Svarade med vändande mejl och löste det direkt. Skulle vilja skicka nån liten symbolisk tack-grej på internposten. Tips? Tankar? Idéer?

Ett kort med tack för hjälpen och nån fin choklad kanske? Möjligtvis blommor med bud :)
 
Ni har ingen intern funktion/process for att tacka medarbetare?
Vi kan skicka presentkort pa c 500kr till kollegor som vi tycket har gjort nagot utomordentligt bra - ( det maste godkannas av chefen, sa presentkortet maste motiveras :) )

Annars haller jag med - typ biobiljetter, trisslotter eller choklad ar ju nagot som inte kostar sa mycket, men som anda visar uppskattning, vilket ar ju syftet :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet egentligen inte om jag borde skriva ner och posta det här men jag är verklige rådvill. Efter en turbulent vår med flera stora...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
7 541
Senast: Loons
·
Relationer Jag ber om ursäkt för att det blev en så lång text men hoppas ni kan ta er tid att läsa och förhoppningsvis hjälpa mig! Jag har sedan...
Svar
14
· Visningar
2 842
Senast: Otter
·
Hästmänniskan Vet inte riktigt vilket prefix som passar, så det får bli övrigt. Lång historia kort: Många händelser de senaste åren har krossat mitt...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 086
Senast: Karminnie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Kattbilder #9
  • Kaninskrik

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp