Tävlings säsongen 2004

M

Miss_Trouble

Jag var inne på marie karlssons hemsida och tittade på Tävlings kalendern för 2004......
Och blev faktiskt glad denna gång till skillnad från förra året! :rofl:
Fast det kunde varit lite fler i Juni men men, det var ju en del i Danmark i juni!

Är det någon som vet vilka som det kommer vara ko och timed evnts grenar med på....
Jag vet att rha´s och hjwr´s är det men om det är några andra!!!! :bow:
 
vi hoppas att vår klubb(WWR) kan få godkänt att anordna en b-tävling i juni och vi ska i så fall definitvt anordna ko och timed events! återkommer med mer när/om det får OK!
 
vad finns det för sidor att titta på???

känner mig helt borta...
 
Åh det skulle vara så kul att komma upp till er igen :bump:
Hoppas det blir så.
 
Det skulle verkligen vara roligt..... :bump:
Jag håller tummarna för er!!!
Och LOVA att det kommer ut på buke så fort ni vet något....
 

Liknande trådar

Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras...
2
Svar
21
· Visningar
4 065
Hästmänniskan Jag visste inte riktigt om tråden var mest lämplig på Hästvård eller här, men jag tänkte eftersom det mesta egentligen gäller hur jag...
2
Svar
22
· Visningar
5 724
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 096
Senast: supercassie
·
J
Hästmänniskan Känner mig som en känslo bomb redo att sprängas när som helst :( Har haft ett otroligt tufft år, och ännu är det inte över...
Svar
10
· Visningar
3 344
Senast: Fille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp