Taggtråd??

Jo tyvärr deras ungar är nog vaccinerade :D mot ström eller nått för jag får en stör men de står och håller i stråden utan problem och deras föräldrar står bara och ser på !!!!! :mad: :mad: :mad:

Men 3 trådar taggtråd förstör ju kläderna så det borde hålla dem borta förhoppningsvis!

Men du måste ju ha alldeles för svag ström!
Se till att du har ordentligt med ström i trådarna, kolla jordningen. Taggtråd lär ju knappast hjälpa mot ungar.
Bättre att satsa på att köpa ett kraftigare agregat, än taggtråd. Osså får du sätta upp varningsskyltar: VARNING FÖR MYCKET STARK STRÖM!
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 741
Hästmänniskan Hej Jag och min syster har hästarna på samma lösdrift, men hennes häst har sönder min ponnys täcken. Hon nonchalerar det även om hon...
2
Svar
23
· Visningar
1 584
Senast: CaisaCax
·
Katthälsa Där jag går nu kostar det knappt 1300, men har nu fått reda på att det verkar ligga på runt 900 hos flertalet övriga. Dit jag går är...
Svar
14
· Visningar
933
Senast: gul_zebra
·
IT & mobiler Jag funderar på att köpa hörlurar för att lyssna på musik och poddar. Kommer inte använda dem dagligen, så de behöver inte vara...
Svar
16
· Visningar
318
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp