Tamron SP AF 90mm, F2.8, Di MACRO 1:1

NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag vet att det är några som har det objektivet här, inte sant? :D

Lägg in lite bilder med det här. :)

Jag planerar att köpa ett sådant snart... Och det verkar ju verkligen ha fått bra kritik och så?
Finns det något som inte är så bra med det?

Sv: Tamron SP AF 90mm, F2.8, Di MACRO 1:1

Tack! Det där visste jag inte fanns. :)

Okej, har du några bilder du har tagit som du vill lägga upp? :)

Snor lite plats i tråden

Är tamrons objektiv bra överlag? Funderar på ett teleobjektiv till min nikon och tamron verkar ganska mycket billigare än nikons egna. Hur funkar det med autofokus och sådär? Dom skall ju vara anpassade till nikon har jag förstått men innebär det bara att dom passar på huset eller att autofokus och likanande fungerar också?

De har gjort ett 70-300 med af-motor till nikons kameror som jag funderar på, men har även till nikon fast utan af, så man får kolla vad det är man köper. Velar mellan det och ett nikons eget 55-200 bara för att det har VR, men jag vet inte om det är värt den extra tusenlappen.

Eller kanske tom tamrons 70-200 2,8 :angel: Fast då måste jag nog vinna lite pengar också...

Mitt tamron är relativit nyinköpt. Vad vill du se för slags bilder? Har sååå många att välja mellan :p

Tamrons nya 70-200 2.8 är förmodligen det mest prisvärda i det brännviddsomfånget du kan få tag på idag.

Här kommer ett gäng då :)

Bara fortsätta kika på min pixbox, jag har taggat dom flesta tamron bilderna med just "tamron" :)

Lycka till med gluggköpet!

Jag funderar på ett 200-500 men jag har inte bestämt mig riktigt än, det är ju en del pengar. Jag har ett som är upp till 300mm som är nikon och det är jag nöjd med, tyvärr räcker det inte riktigt alltid när jag skall fota fåglar (vilket jag gör en del).

bild-998_12987022.jpg

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 676
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 224
Senast: Jeps
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 996
Senast: Lhas
·
Hemmet På grund av lite specifika frågeställningar så väljer jag att skapa en egen tråd i stället för att kapa husköpar-tråden. Som ni vet så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
8 666
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Artfex S