Tänd ett ljus för min pappa

annie_cool

Trådstartare
Tänd ett ljus för min älskade pappa han skulle ha blivit 62 år idag.Han tackar nog för det även om han inte finns längre.

Ett grattis från mig då.

grattis älskade pappa på din 62års dag. saknar dig hoppas att du har det bra vart du än är

Det skulle vara tacksamt.

Tänd ett ljus för min älskade pappa han skulle ha blivit 62 år idag.Han tackar nog för det även om han inte finns längre.

Ett grattis från mig då.

grattis älskade pappa på din 62års dag. saknar dig hoppas att du har det bra vart du än är

Det skulle vara tacksamt.
Jag har ett ljus tänt här för mamma, nu lyser även ett för din pappa. Kram på dig!

Tack så mycket det värmer mig så mycket att ni bryr er.

Har haft det ganska så jobbigt när han försvann så där han ju inte säga hejdå.

Liknande trådar

Hemmet På grund av kattunge har jag köpt mina första fejkljus och är verkligen positivt överraskad. Det är såna lite bättre ljus i vax med... 2 3
Svar
42
· Visningar
1 795
Senast: Bison
·
Hundhälsa Min första hund är nu 11 år (dvs hon är den äldsta hunden jag än så länge har haft), och hon har under åren använt sina tänder en del -...
Svar
2
· Visningar
545
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 100
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 592
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Krävande föräldrar
  • Tandfen utan kontanter
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur