tänder = feber?

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare lenizen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 194
Status
Stängd för vidare inlägg.
L

lenizen

Systers pojk har febertoppar men inga andra symptom, kan detta ha att göra med att dom två bissingarna i överkäken är på väg ner? *fundersam moster*

Sv: tänder = feber?

Ja det kan det vara, elin blev även lös i magen... Men håller febertopparna i sig eller blir väldigt höga så ska nog föräldrarna ringa VC eller hälso och sjukvårdsupplysningen.

Det verkade vara en feberfri krabat i dag. Pigg, glad och enormt dregglig :).

Hehe!

Theo dregglade som en hund när han fick första tanden, även LITE feber och lös i magen var han. De andra 7 har kommit utan problem!

Så nog kan det vara tänderna som är på G!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men... 2
Svar
31
· Visningar
1 759
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 704
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 718
R
  • Artikel Artikel
Dagbok För några dagar sedan skapade jag en tråd i det "allmäna" forumet, om en plötslig och oväntad längtan efter ett till barn, som dykt upp...
Svar
2
· Visningar
1 377
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Uppdateringstråd 31
  • FÅRtråden