Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Vi har även trimmat hela tomten, klippt gräsmattan och började med den hemska häcken, men insåg snart att de inte var någon idé då de var så mkt döda grenar och vi kommer ta ner häcken helt och låta den börja om på nytt istället.
Vi kommer även ta bort alla plattor och göra häck hela vägen.
stor skillnad med lite färg även om jag själv hade vart att byta hela trappen (och dörren osv) Men man ska ha långsiktiga projekt och ibland kan små billiga saker göra att man står ut ett par år till.... och ju mer tid man ger det desto mer vet man ju hur man verkligen vill ha det
Dörren är hemsk, och du ska se dörrarna in till vardagsrummet! Gröna och gult glas
Men eftersom trappen är just så får den stå kvar. Alla träytor på huset ska också målas mörkare. Min man vill ha svart även runt fönstrena, men jag vill ha vita fönster inne. Blir de skitskumt om man har 2 olika färger?
Nu har vi i alla fall fått en motorsåg, mannen åker till polen över helgen så nästa helg hoppas jag vi kan såga ner häcken och även röja på baksida. T.ex. elda upp nyponbusken eller nått!
Borde väl inte störas om man målar mörkt ute, ljust inne? ute syns väl inte in och tvärt om? Eller har ni nått special där också? *fniss*
Låter sexigt med gröna dörrar med gult glas Vi har fula gamla innedörrar vi med, men ska byta nån gång i framtiden till vita... men som sagt man får prioritera och ta saker pö om pö Man behöver ju inte ha bråttom, tänk vad tråkigt om allt redan var klart och man inte hade några projekt?
Det sköna är ju att kök och badrum är juste, lika så sovrummen. Vi börjar med att sätta en kabin i badrummet för de har flytspacklat och inte tänk på att det måste vara fall!
Messy: Hallen är så liten så vagnen ställer vi ner i källaren via garageporten.
Hästnyheter Är ju 400 hektar åkermark i Halland där utländska företag kommer anlägga solceller. Våra politiker ser inga problem med att det påverkar...
Hästnyheter Nu på sommaren är hästens parasiter som mest aktiva. Masklarverna vaknar upp på våren och vill med hjälp av hästarna föröka sig på betet...
Hundavel & Ras Jag tänker ta den här tråden i en annan riktning när det gäller renras kontra blandras, nämligen egenskaperna hos hunden. Är inte dom...