Tänk vad tomt det blir

Jenka

Trådstartare
Jag är i Stockholm över helgen, hunden är kvar hemma med husse då det blev smidigast. Jag har också två kaniner, varav den ena är med på resan men nu bortlämnad för parning.

Och vad tomt det blir! Framförallt då efter hunden, dels att inte ha några måsten och dels att inte ha sällskapet. Inte ha lurvet som ligger på fötterna, söker lite uppmärksamhet, som ligger och snarkar när man ska sova.

Kaninerna märks ju av mindre, men samma sak där, måstet med att gå ut och ge mat etc känns helt sjukt att vara utan.

Min hund är min älskling och han är med mig för det mesta. Nu har jag inte träffat honom på nästan 1½ dygn.

Nej, jag vill egentligen inget särskilt med den här tråden, mer än att reflektera över hur mycket man vänjer sig vid djur och för att klaga lite över att jag är hundlös tills på måndag :(

IMG_2572.jpg

Hur "beroende" är ni av era hundar?

Sv: Tänk vad tomt det blir

Sa tomt ar det har i tva manader:cry: Jag saknar henne hela tiden! Tur att jag vet att min alskling har det bra och nasta gang jag blir borta lange kommer hon med mig. Sa det sa!

Sv: Tänk vad tomt det blir

Jag är nog inte så beroende av min hund. Jag reser bort så otroligt sällan och när jag gör det lämnar jag honom alltid till människor som jag vet sköter honom som en liten prins :) Så då försöker jag bara att njuta av semestern.
Men det är alltid en så konstig känsla när man återförenas igen, jag blir alltid så chockerad över hur hans päls känns, hur stor han är osv. kommer min saknad upp och jag blir helt överlycklig att vi är tillsammans igen .

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka