Tappar uppblåsbara badlelsaker luft?

escodobe

Trådstartare
Ni som har haft badleksaker som man blåser upp, hur är hållbarheten? Hur ofta behöver man fylla på luft?
Jag funderar på ett skämt, men det gäller att badleksaken håller sig ett bra tag.
 
Barnens nya pool höll sig uppblåst, utan att tappa luft, i någon månad i somras. Badringen som jag fick i mitten av 90-talet gjorde inte det, där pratar vi dagar, sen var hälften utpyst (mina föräldrar sparar verkligen allt :D )
 
Ni som har haft badleksaker som man blåser upp, hur är hållbarheten? Hur ofta behöver man fylla på luft?
Jag funderar på ett skämt, men det gäller att badleksaken håller sig ett bra tag.

Bra typ luftmadrasser håller länge! Vår med flera år på nacken (importerad från pool i Turkiet efter ngn semester för länge sen) höll lätt luften en hel sommar utan behov av påfyllning trots att den låg ute och utsattes för klorat vatten och sol mest hela dagarna. Tills undertecknad missbedömde sin kroppshydda och lite skojfriskt kastade sig på den på hårt underlag och den sade poff 🙄😵
 
Små pyser nog ur snabbare generellt är min erfarenhet? Har en stor badval i garaget som blåstes upp i början av juni, den är lite mjukare men fortfarande en stor val. :)
 
Vi har en upplåst krokodil och ett däck i vår pool. Dom tappar båda luft så fort vi använder dom. Tar kanske 10 min..

Tappar mindre luft när de inte används men ändå så man märker skillnad efter tex en natt
 

Liknande trådar

Hemmet Jag bor i ett 75 kvm stort hus (1.5 plan) på landet. Jag har idag ett värmesystem med en vedpanna i köket som går till ett vattenburet...
2
Svar
27
· Visningar
1 100
Senast: __sofia__
·
IT & mobiler Jag söker tipps på hållbar laddkabel (2 meter) till IPhone. Nu vet jag inte om jag haft extrem otur, eller om jag misshandlat...
2
Svar
37
· Visningar
1 456
Senast: Badger
·
Kropp & Själ Nej ingen här kan såklart ställa en diagnos, jag vill mest bara ha pepp och lite på fötterna sas för att få vården att lyssna...
Svar
9
· Visningar
919
Senast: Rosett
·
Anläggning Ska ta över familjens gård och allt sköttes tyvärr inte helt rätt vid bygge av stallet så ska ordna upp detta nu. Det som blivit avslag...
Svar
13
· Visningar
855
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp