Tappat grönt kort!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Hildaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 946
H

Hildaz

Vet ni hur det fungerar när man tappat sitt gröna kort? Min plånbok blev stulen förra sommaren, varav mitt gröna kort låg där i. Ska jag prata med klubben jag gjorde det i, eller måste jag göra om hela kursen?

Sv: Tappat grönt kort!

Ring till ditt förbund, tala om på vilken klubb och ungefär när du tog ditt kort så får du ett nytt mot en ringa kostnad.

Sv: Tappat grönt kort!

det är bara att ringa förbundet o be om ett bgiro numemr, sätta in 100 kr och skriva namn, adress och personnr samt ev klubb där du tog ditt kort så får du ett nytt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag måste bara få skriva av mig. Vid ett flertalet tillfällen när jag är ute och går med mina två Cane corsos så möter vi... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 033
Senast: Nota
·
Kropp & Själ Trigger varning om psykisk ohälsa. Kort fattat historia, så har jag sen redan som barn mått dåligt till och från. Problem med skolgång...
Svar
18
· Visningar
1 285
Senast: Rosett
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 581
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Besiktning nödvändig?
  • Bergsyra