Tarm- och bajstråden

Fast jag tänker inte peka ut enskilda. Men vill man skriva om sin avföring eller tarm kan man ju göra det här:up:. Allt behöver man inte berätta för andra annars...
Lät som det var vanligt förekommande. Men folk känner sig säkert mindre utpekade av att du startar en ny tråd de ska hålla sig i :up:.

Jag såg åtminstone en, det var en kväll då det måste ha varit fullmåne över buke. Någon berättade att hon just skitit på sig ute på stan, meanwhile i en annan tråd uppmanades en suicidal person av tre bukefalister bryskt att inte slänga sig framför tåget, det skulle bli så synd om lokföraren.

Som sagt, fullmåne.

Men vad fan?

Jag har blivit ganska avtrubbad efter att ha umgåtts med småbarnsföräldrar. För där ska det pratas toavanor. Konsistens och hur ofta.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vår dotter började få ont i magen och må illa till och från i början av förskoleklass. Då som regel på morgnarna. Det slutade med att...
Svar
16
· Visningar
1 129
Senast: Asko
·
Kropp & Själ Nu har man tydligen kommit fram till att skådespelaren Gene Hackmans fru (vars död alltså varit ett mysterium i några dagar) dog i... 2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 039
Senast: Liran
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
205
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag har funderat lite på det här med att tappa intresse för något, vad är det egentligen som händer i kropp och själ när ett intresse...
Svar
11
· Visningar
1 276
Senast: Soapbubble
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Fågelobservationer