Tårta till 1 års dagen

Mirre

Trådstartare
Vill göra nåt lite roligare än det vanliga.
Har ni några tips?
gärna bilder om ni har

Sv: Tårta till 1 års dagen

Den här gjorde jag till lillen då han fyllde 3 eller 4 :) Hottade till den lite, formade små dinosaurier i marsipan och hade på sidan om. Väldigt uppskattad :laugh:

När han fyllde ett gjorde jag en tårta av tre rulltårtebottnar och dekorerade den med färgad grädde och pyntgelé. Han åt den med händerna och valet av bottnar passade bra eftersom de inte föll isär lika lätt som en vanlig tårtbotten :D

Liknande trådar

R
Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 540
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 465
Senast: Capybara
·
Gravid - 1år Har en fundering angående hur man ska tänka vad gäller båda alternativen. Tänker fördelen med vaginalt ät att man borde läka snabbare... 17 18 19
Svar
366
· Visningar
19 003
R
Gravid - 1år Hur tänker ni kring KUB? Det känns som att det nästan är en självklarhet att man "ska" vilja göra det. Alla (det är inte jättemånga... 2
Svar
32
· Visningar
2 323
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka