JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tätt i toppen, guld till Cecilia Bergåkra
Moderator
Hästnyheter
Årets dressyr-SM blev en succé för Cecilia Bergåkra. Hon red hem youngrider-guldet tillsammans med sin Primavera. ...
Källa / Läs mer...
Hästnyheter
Tillsammans med D-ponnyn Inspi(red) Justice RP 185 red Cecilia Bergåkra hem totalsegern i Norrlandsmästerskapen. Efter en seger och en...
Hästnyheter
Gina Tricot Future Elite hade genrep på dressyrbanan med kval för young rider ekipage. Segern gick till nyblivne bronsmedaljekipaget...
Hästnyheter
Tävlingarna i franska Saumur har varit rena segertåget för Cecilia Bergåkra Berglund. På söndagen tog hon sin tredje seger på det...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Nu blev det så att jag avstod från att anmäla oss denna gång. Ju mer jag tänkte på det desto konstigare kändes det att tuta i henne mer...
Capybara
6 minuter sedan
Svar: 1 923
Visningar: 187 079
Hund
Somna in hemma
Hundhälsa Jag förstår ju det perspektivet också. I vårt fall blev det tyvärr inte så bra (för oss människor) sist vi avlivade på klinik, och den...
Capybara
11 minuter sedan
Svar: 31
Visningar: 1 748
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ah, ok! :) Jag fixade recept gratis på firstvet så det var väldigt smidigt men nu när jag kollade min närmsta apotek har de bara...
geting
34 minuter sedan
Svar: 1 423
Visningar: 87 274
Hund
Bergsyra
Foder & Strö Det är nog inte känt vilken mängd det är giftigt. Man verkar ha funnit att den innehåller oxalater och nitrater, av vilka de senare...
Cattis_E
3 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 127
Vård
Linjeavel?
Avel Jag var med på Svenska Hästavelsförbundets digitala seminarium om populationsstorlek och inavel för ett par veckor sedan (kanske fler...
Evapeva
8 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 773
Avel
Hingstvalsfunderingar 2025
Avel @Murray
Vet inte om det går att läsa, men detta var de enda med dressyrindex över 120 som hade relativt neutrala staplar på hoppningen...
MiniLi
47 minuter sedan
Svar: 89
Visningar: 6 904
Avel