Tatuering text tips

Status
Stängd för vidare inlägg.

Miss Sixty

Trådstartare
Har länge funderat på att tatuera en text på bröstet(över brösten) men vet inte vad för text helst något på engelska. Har tänkt lite på "don't forget to love youself" men känns inte så personligt

Kämpar med psykisk ohälsa så hade tänkt något uppmuntrade.

Har tre tatueringar sen tidigare
 
Sv: Tatuering text tips

Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.

Kanske lite väl långt dock :o
 
Sv: Tatuering text tips

"Happiness is a form of courage" är ett citat jag gillar just för att det förklarar just lycka, och strävan mot den, på ett väldigt fint och starkt sätt. :)
 
Sv: Tatuering text tips

Jag är totalsåld på Ulf Nilsson för tillfället och har bestämt att jag ska skriva in I believe I’m gonna make it, little by little. :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Halloj! Jag ska börja plugga på universitet! Det är något jag verkligen, verkligen kämpat för och jag så peppad på utbildningen...
3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 095
Senast: Araminta
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 219
Senast: Klara
·
Träning Jag har kört fast lite i mitt träningsplanerande och behöver tips. Just nu lägger jag upp en grovplanering i excel för hela året, sedan...
2
Svar
23
· Visningar
1 980
Senast: Habina
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kommer emellanåt på mig själv med att ta en titt om min dotter @EmmaFilippa skrivit något här. Detta trots att jag mycket väl vet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
17 235
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp