Bukefalos 28 år!

tatueringstips!? Bror & syster!

Knuzze

Trådstartare
Är sjukt taggad på att gadda mig när jag fyller 18!
Vill göra en tatuering som syboliserar mina bröders och min "syskonhet" (lät fånigt vet inte hur jag ska uttrycka mig annars? O_o)
aja, antingen vill jag göra en tatuering med min storebror, vilket jag tror han skulle kunna gå med på!
Eller en tatuering som syboliserar att alla 3 är syskon, har 2 småbröder och en storebror, tips nu ! :D
 
Sv: tatueringstips!? Bror & syster!

Jag har en kompis som har en tatuering bestående av solrosor, den stora för sin storebror, de små för sina småsyskon. Nu behöver det kanske inte vara direkt solrosor (det är min kompis favoritblomma), men kanske något i den stilen? :)
 
Sv: tatueringstips!? Bror & syster!

Jag har en kompis som har en tatuering bestående av solrosor, den stora för sin storebror, de små för sina småsyskon. Nu behöver det kanske inte vara direkt solrosor (det är min kompis favoritblomma), men kanske något i den stilen? :)

Åh, aldrig tänkt så! Men, fick en idé nu :3
 
Sv: tatueringstips!? Bror & syster!

Har en kompis som har en gammaldags våg över hjärtat. I ena vågskålen sitter ett lejon och i den andra två fiskar. Hans fru är född i vågens stjärntecken och hans två söner i lejonet respektive fiskarna.

Mvh Miks
 
Sv: tatueringstips!? Bror & syster!

Min kompis gjorde sin familj i sina här ryska dockor, justerade ansiktena lite så de mer liknande hennes familjemedlemmar bara :) Det var fint tyckte jag, dockorna är ju som en familj i och med att de "bor" i varandra :p
20121202-121012.jpg
 
Sv: tatueringstips!? Bror & syster!

Vilken fin idé :)

Jag funderar också på något liknande, eller jag har redan min ena lillebrors namn intatuerat och funderar på att bygga ut den, antingen bara med min andra lillebrors namn, eller med någon symbol eller något mer med, men funderingarna går trögt.

Ifall ni har några gemensamma intressen så kan det kanske vara något att bygga vidare på? T ex kanske ni alla tre gillar o vara ute i naturen, då kan man ta någon växt eller något anknutet till en plats kanske? Eller någon musik alla gillar?

Jag har som sagt min brors namn och då har jag kopierat namnteckningen från hans körkort så det är med hans handstil, vilket jag ska ha även min andra brors namn med isf, hans stil. Det kanske vore något med, att alla skriver eller ritar något?

//r
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 709
Senast: Ajda
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
8 700
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Hejhopp! Tänkte höra med er vart eran bästa solsemester inom Europa har varit? :) Det är nämligen så att min 30års dag börjar närma sig...
Svar
14
· Visningar
1 133
Senast: sjoberga
·
Hästmänniskan Jag kan ju inte vara ensam om det här. Att ponnyerna får rätt mat, rätt mängd etc. är jag jättenoga med. Jag väger, analyserar och...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
8 314
Senast: Balahé
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp