tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 377
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

Bild kommer när jag tagit av plasten! Men det är 4 snödroppar och texten "Sådan mor sådan dotter" på insidan av vaden, precis ovanför fotknölen. JÄVLAR vad ont det gjorde där, den förra sitter nog på ett snällare ställe. :p

Igår gjorde jag denna. Säger "Dreams can not be tamed. Dreamers can not be ruled"

tattoo.jpg

Nä kan tänka mig det! Jag har ju gjort i ljumsken upp över höften innan och vad jag kan minnas gjorde det inte alls lika ont. :p

Dalakhay - Fin! Typ samma ställe som min :)

32902974.jpg

Dålig mobilbild, men här är den i alla fall. :) Den 3e april får mamma se den, ska bli spännande att se hennes reaktion!

Snygg.

Jag har min centaur där & den gjorde svinont vid detaljerna mot fotknölen, vita highlightsen ska vi inte ens prata om.

Men väl värd :love:

KL

Vad finns det för bra salonger i Uppsala/Stockholmsområdet?

Har lite olika planer på tatueringar. Dels vill jag göra Metallicas "Forever trust in who we are and nothing else matters" och sen vill jag göra en kompassros på ryggen.

Sen har jag på senare tid börjar fundera på sinnesrobönen. Men det känns lite fel eftersom det är så hårt knutet till AA och AN. Jag vill liksom inte komma här som omogen och oerfaren 22-åring och ha värsta citatet som alla kommer koppla till AA. Känns fel både med syftet och sen känns det som att jag skulle "håna" alla som verkligen gick efter mottot. Liksom "lilla 22-åriga höstdepressionsbenägna Wysiwyg med jämförelsevis enkelt liv tar till sig samma bön som personer med Verkliga problem och Riktiga beroenden". Typ.

Oh, jag har forever trust in who we are på utsidan vaden! Jag älskar den, roligt att se någon fler som gillar Metallica ;)

Egentligen är jag inte jätteförtjust i Metallica som band utan mer kär i just Nothing else matters :)

Aha, ja jag älskar ju Metallica som band också, men är väldigt kär i den låten med! Hade nog blivit den även om jag inte var ett så stort fan av Metallica, men då kanske jag bara haft texten, nu har jag loggan med!

Att tatuera ankeln och fotknölen var noll problem jämfört med denna! Fy sjutton. Jag trodde jag visste vad smärta var, efter allt jag råkat ut för. Men aj, säger jag bara :crazy: Men jag tycker om min kolibi, som gjordes igår.

tattookilibri.jpg

Åh vad fin!

Snart är det dags för mig att lägga mig under nålen! Bara 3 dagar kvar.

Åh, men det är väl mysigt där på magen/höfterna!? ;)
Jag har en svala på vardera höftben/mage! :)
Ungefär lika stora som handflatan med fingrarna! ;)

+ Spirit
Tack! Min förra går ju över höftknölen och upp i midjan, jag undrar om jag helt enkelt har förträngt att det gjorde ont då ;) Men det var det värt!

Dalakhay - Oh vad fin!!

Åh, men det är väl mysigt där på magen/höfterna!? ;)
Jag har en svala på vardera höftben/mage! :)
Ungefär lika stora som handflatan med fingrarna! ;)

oh ja! Jättemysigt :p Det gjorde så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen, låg och bet i i en boll med pappersservetter hela tiden. Jag trodde verkligen jag visste vad smärta var! :crazy:

oh ja! Jättemysigt :p Det gjorde så ont att jag inte visste var jag skulle ta vägen, låg och bet i i en boll med pappersservetter hela tiden. Jag trodde verkligen jag visste vad smärta var! :crazy:

Hehe :P
Min vänstra sida var värre än den högra, så när han var klar med vänster pippi låg jag nästintill helt avslappnad medan han körde höger xD Märkligt det där med nerver och känsel :P

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 247
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
387
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 211
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka