Tävla för flera klubbar?

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare kaktusen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 1 056
K

kaktusen

Jag undrar om man kan tävla för flera klubbar när det gäller klubbtävingar och även lokala.
Om man inte får det undrar jag om man kan gå ur en klubb och bli medlem i en annan under samma år?

Sv: Tävla för flera klubbar?

Om du tävlar både ponny och stor häst kan du tävla för två olika klubbar, då får du lösa två licenser. Klubbtävlingar kan man vara med på i olika klubbar om man bara löser medlemsavgift.

Att byta klubb under året kan man göra, det står mer om detta i TR. Dock tror jag att det tillhör undantagen.

Liknande trådar

Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
991
Senast: fio
·
Tävling Jag satt (muttrandes) och betalade in avgifterna för att kunna tävla igår… Medlemsavgift, meetinglicens, hästlicens… Det blir definitivt... 2
Svar
39
· Visningar
1 461
Senast: Bison
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
602
Senast: Ramona
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
748
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka