Tävla lokalt.

sannaaah

Trådstartare
Ska tävla imorn och har glömt allt :D. Kan man rida i en jacka som inte är klubbjacka men har dragkedja, ingen huva och är formsydd?

Och så har jag blandat ihop bedömningarna. Fas I a:0 och fas II a:0 ska det tydligen vara. Är det ny signal då eller rider jag direkt? Är efteranmäld och lär få gå ut först antar jag.

Sv: Tävla lokalt.

Det behöver inte vara en klubbjacka, det står fritidsjacka utan huva i TR så den är godkänd.
Om det inte står någonstans att ny startsignal ges så börjar man på fas 2 direkt, dvs rid bara vidare.

Lycka till!

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 468
Senast: Edla
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 169
Senast: Mia_R
·
Hästvård (Lång text men behöver verkligen hjälp) Hej! Jag sålde en hopphäst för ca 1,5 år sedan till en hobby ryttare som skulle ha honom som... 2
Svar
39
· Visningar
11 262
Senast: QueenLilith
·
Tävling Ska hopptävla för första gången påriktigt snart och jag har lite frågor och funderingar. Min start är ca kl 09.00, det är första...
Svar
2
· Visningar
850
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka