tävla med rockard?

• Körning
  • Trådstartare Trådstartare Shettis_tjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 081
S

Shettis_tjejen

Får man tävla med rockard i lätt maraton klass? Eller brukar man få låna maraton vagn där?

Sparar pengar till en rockard nu, är så sugen på att börja tävla!

Sv: tävla med rockard?

Man får tävla med rockard, iaf i ponnyklass (förutsatt att det är rätt mått/vikt etc.). Sen finns det ofta så man kan låna maratonvagn om man hellre vill det.

Man får tävla med rockard, iaf i ponnyklass (förutsatt att det är rätt mått/vikt etc.). Sen finns det ofta så man kan låna maratonvagn om man hellre vill det.

Vilka mått och vikter gäller för rockards till shettis/minshettis??

I år är det fortfarande 115 cm som är minsta tillåtna spårvidd. Fr.o.m. nästa år är det minst 125 cm som gäller i maratonmomentet.
Fri vikt för A-ponny, (B-D minst 90 kg, men bara i svår klass, maratonmom).

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 042
Senast: Mli
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 619
Senast: Roheryn
·
Dressyr Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Svar
7
· Visningar
985
Senast: fio
·
Hoppning Hej! Jag har en 8 årig "slutmätt" D-ponny som min dotter som är 14 år tävlar i lätta klasser. Min syster som är över-årig tävlar samma...
Svar
2
· Visningar
1 196
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka