JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hejsan, finns det nån här inne som är duktig på tavlor?
har ärvt denna, vill gärna veta så mycket som möjligt.
hittar inte så mycket info själv.
hoppas nån kan hjälpa mig
Sv: Tavla värde?
bugar och bockar
Sv: Tavla värde?
Tyvärr är det få tavlor som är värda någonting. Jag googlade lite på Nils Gustav Dremé. Han har sålt en del men det är inga dyra grejer.
Denna såldes för 100:-
Denna är till salu för 150:-
Hemmet
Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5
6
7
Hemmet
Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80.
Men jag tar gärna emot tips om...
2
3
4
Hemmet
Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Hemmet
Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2
3
Lekstuga
Småbarn Med nuvarande virkespriser så skulle jag undvika att bygga nytt om jag inte var tvungen.
Mvh hon som drömmer om att bygga hönshus
Human
10 minuter sedan
Svar: 13
Visningar: 319
Barn
Tandfen utan kontanter
Småbarn Barnen har spargrisar med kontanter. Jag lånar därifrån bakom ryggen på dem. Som tröst får de jävligt bra ränta, för minimumbeloppet att...
Manji
12 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 594
Barn
Pluggtråden
Skola & Jobb Jag mailade läraren och bifogade en print screen på att jag har skickat in till urkund. Fick endast ett "okej" till svar O_o :confused...
Mirre
12 minuter sedan