JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Hejsan, finns det nån här inne som är duktig på tavlor?
har ärvt denna, vill gärna veta så mycket som möjligt.
hittar inte så mycket info själv.
hoppas nån kan hjälpa mig
Sv: Tavla värde?
bugar och bockar
Sv: Tavla värde?
Tyvärr är det få tavlor som är värda någonting. Jag googlade lite på Nils Gustav Dremé. Han har sålt en del men det är inga dyra grejer.
Denna såldes för 100:-
Denna är till salu för 150:-
Hemmet
Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan...
5
6
7
Hemmet
Nu står vi i startgroparna hoppas jag för att renovera vårt icke helt funktionsdugliga badrum från -80.
Men jag tar gärna emot tips om...
2
3
4
Hemmet
Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas...
2
Hemmet
Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta...
2
3
Tråden för spår
Hundträning Siv är med på en onlineutmaning nu under Maj månad. Det har gått ganska bra. Leffe får åxå haka på så han kommer i form. 11e juni har vi...
nightcrawler
13 minuter sedan
Svar: 560
Visningar: 47 620
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Lillan surar. Hon vill ligga i mitt knä och jag tycker att hon får ligga bredvid just nu (stor tatuering på ena låret, som är under...
Liten
Idag kl 14:59
Svar: 1 168
Visningar: 61 782
Katt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Finns minst lika många idioter på landet kan jag tyvärr meddela!
Det senaste här är jag på cykel med två hundar i springern på höger...
Pooh
Idag kl 14:55
Svar: 1 344
Visningar: 82 135
Hund