• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Notorius
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 713
N

Notorius

Får man ställa upp i en tävling där div 2 är med i en klass? Då menar jag att ställa upp i en klass där det inte är lagtävling, och inte vara med i ett lag, utan tex klass 4, LD clear round.

Blev lite virrigt, men om ngn lyckas fatta vad det står så ;) :p

Sv: Tävling

Om propositionen inte säger att klassen är enbart för lagmedlemmar så får du vara med. Är det lagklass eller förklass till lagklass så brukar dock lagdeltagare (+ reserv) ha företräde så om det är många lag så finns det inte så många platser kvar för övriga, men anmäla dig kan du göra.

Sv: Tävling

Det är inte många lag & de två första klasserna är inte lagklasser :)

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
995
Senast: Mli
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 721
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 301
Senast: TantAgda
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 375
Senast: Edla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka