Tävlinganmälan

Snuffsan

Trådstartare
Plötsligt får jag inte bekräftelsemail då jag anmäler med Equipe. Jag har kollat och inge inställningar verkar ändrade, min mailadress stämmer och jag klickar att jag vill ha mail.

Funkar det som vanligt för er?

Sv: Tävlinganmälan

anmält till 2 tävlingar ( senaste veckan) via equpie och inte heller lyckats få ett bekräftelse mail...

Fick göra en "print screen" istället...

Jag tror att det är klubben som måste fixa så man får bekräftelse och gör dom inte det så får man inte någon. Har också anmält mig till tävling och inte fått någon bekräftan men jag var anmäld ändå. Så du kan nog vara lugn, du är säkert anmäld :)

Jag tror att det är klubben som måste fixa så man får bekräftelse och gör dom inte det så får man inte någon. Har också anmält mig till tävling och inte fått någon bekräftan men jag var anmäld ändå. Så du kan nog vara lugn, du är säkert anmäld :)

Nej det är eqipes internetanmälan som tillhanda håller den tjänsten. Använder klubben deras anmälan kan man också få (ska kunna få) ett bekräftelse mail på din anmälan.

Nej det är eqipes internetanmälan som tillhanda håller den tjänsten. Använder klubben deras anmälan kan man också få (ska kunna få) ett bekräftelse mail på din anmälan.

Aha okej, visste inte säkert men det har iallafall hänt för mig också att jag inte fått någon bekräftan men att jag ändå blivit anmäld. :)

Jag vet att jag fick vänta några dagar vid någon anmälan nu på hösten. Helt plötsligt dök ett mail upp när jag trodde jag inte skulle få något.

Det har tagit ett par dagar, men det har kommit.
Men jag skriver alltid ut den direkt nu istället.

En del tävlingar jag inte fått mail om har redan varit. Den senaste anmälde jag till för 3 dagar sen, inget mail ännu. Så jag tvivlar på att det dyker upp.

Jag mailar equipe och frågar nu, ville bara kolla om fler har råkat ut för detta.

Ja, jag vet att jag kan kolla det, men jag undrar ändå varför det plötsligt inte kommer mågon bekräftelsemail.

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
573
Senast: Ramona
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
734
Katthälsa Världens underbaraste katt deppade ihop helt när vi kom hem med en bebis. Vi har två barn sedan tidigare, den minsta var 2 när katten...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Tualma
·
IT & mobiler Gmail appen i min Samsung har plöstligt slutat avisera att jag har nya mail. Vad jag minns har jag inte ändrat några inställningar och...
Svar
10
· Visningar
767
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka