Tävlingar 2009

bright_sara

Trådstartare
Ja, jag vet att tävlingssäsongen knappt har börjat men hur går det för er? Släng in resultat och bilder här!

Sv: Tävlingar 2009

HOj. Tävlade den 5 april e nivå . 4 trail 5 pleasure.
Tävlade idag. Tack för en trevlig tävling. D nivå 5 WR 2 pleasure. Har tränat lite ( tror mer på tur än skicklighet)

Kul att ni kom! Nästa år när mitt sto ska ut på tävlingsbanan igen så kommer vi helt klart upp till EWR!

Roligt, ni är så välkomna. Nästa tävling för mig blir den 30 maj på hemma banan. Nu är det träning som gäller. Man får inte glömmabort att ha roligt.:banana:

Hej
ni var duktiga, massa foto kommer på oss alla när jag har lagt upp på pixbox
jag återkommer till dig då du inte är med på vår mailinglista (klubbens alltså)
Ingrid

var på april showen, det gick väldigt bra blev High point i youth.:D

Jag slängde på westernutrustningen här om dagen för att rida lite och se hur hästen kändes... Hästen gick som en påse skit och jag red säkerligen lika dåligt också...

Efteråt var det grova spår av sadeln på hästens bog/ manke och längst bak på ryggen... Dvs sadeln klämmer förjävligt och nu vet jag inte hur jag ska göra... Jag har inte råd att köpa en ny sadel (jag har ridit med engelsksadel i vinter/vår innan)...

:(

Ha ha . Ingrid , var roligt om man fastnade någonstans. Jag ser mig själv som en ryttare som kan entusiasmera andra att våga tävla . De ska tänka: kan hon så kan jag. Det är mitt motto. Mitt mantra är : Jag rider hellre, än bra. asg. Jag siktar inte på månen o träffar grantopparna. Jag letar fortafarande efter kikarsiktet o kravlar på marken , men roligt har jag.:D:banana::bump::bow::angel:

Jag var med på April show i halter med mitt ett åriga quartersto April Zip N Skip

I "Amateur 2 and under" kom vi 3a för ena domaren och 4a för den andra (utav 7?)
Och i "open Yearling" kom vi 2a för den ena domaren och 3a för den andra. (utav 7 där med tror jag?)

Jag tyckte hon skötte sig jätte bra, trots att hon var lite rädd för läktaren, men så fort vi ställde upp så lugna hon ner sig.

Lite bilder därifrån tagna av malumbub :laugh:

27048184.jpg

27048186.jpg

27048187.jpg

27048188.jpg

27048189.jpg

27048190.jpg

27048185.jpg

Räknas träningstävling? Det är vad vi hunnit med än så länge men 1 maj blir den första riktiga, D-nivå.

Träningstävling 1:
Pleasure WoT 4 av 7

Träningstävling 2:
Pleasure WoT 2 av 5
Reining 4 av 6

Inga bilder dock....

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
752
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
606
Senast: Ramona
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Igår bestämde sig pannan för att gå sönder. I -20 :cry: Maken skulle dessutom jobba natt. Började med att jag städade undan lite efter...
Svar
0
· Visningar
427
Senast: et_flickan
·
Övr. Hund Här kommer en jätte dum fråga från en extrem hypokondriker :’( Min granne har skaffat sig en valp som är sjövild, den är ett resultat... 2
Svar
20
· Visningar
2 090
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V