JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tävling
Trådstartare
Trådstartare
vivan_w
Startdatum
Startdatum
17 Apr 2007
Svar
Svar
3
Visningar
Visningar
832
jag är en tjej på snart 13 år och ska snart börga tävla
men jag vet inte vart man hittar tävligar!! är det nån som vet??
är tacksam för svar
Sv: tävlingar
jaa gå in på ridsportens hemsida och håll pilen på "SPORT/TÄVLING" sen trycker du på tävlingstermin/propositioner.. sen klickar du på "klicka här" för att komma tilll tävlingsterminen.. sen är det bara att kolla och söka om du vill ha lokal eller regional
Sv: tävlingar
Gör samma som isaaak_ skrev..
Dressyr
Ett litet sidospår, som kanske borde vara en egen tråd, men jag har precis insett att jag måste köpa nya sporrar om det blir nån tävling...
17
18
19
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Husvagnsrenovering
Fritid Viktigaste "renoveringen" är nog att se över lister och annat så att det inte finns läckage, kan vara värt särskilt när den är i så fint...
vilde
3 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Snäll kollega täcker upp för mig så jag ska dra mig hemåt snart så kanske jag faktiskt kan ta mig hem... :angel:
Hoarfrost
5 minuter sedan
Svar: 643
Visningar: 18 439
Allmänt
Dejting
Relationer Kan nog inte vara seriös med alla dessa oseriösa trådar längre. Pippifågel. Pelikan. Potatismos.
/ser mig själv ut
_Elly_
6 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Inget jag stör mig på utan bara konstaterar att hon inte är den mjukaste ryttaren. Hon blir hela tiden bättre men minnet av henne...
Fiorano
1 minut sedan
Svar: 1 444
Visningar: 112 599
Grenar
Bästa länet för häst?
Hästmänniskan Vi har ju inte tjäle i marken på vintern, så det ger ju lite andra förutsättningar. Vi har hårdgjort och grusat en del, och lagt...
warg
3 minuter sedan
Stora shoppingtråden III
Utrustning Hittade ett par stövlar som skulle kunna fungera på mina breda ben men fick mail nu om att dom var slut i lager. Och det är den enda...
sweep
59 minuter sedan