Tävlingsanmälan!Viktigt!

• Islandshäst
  • Trådstartare Trådstartare chrysler
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 1 796
Sv: Tävlingsanmälan!Viktigt!

Jag lånar din tråd lite då jag har en annan fråga. Jag ska anmäla mig till en regional tävling, men en klass blir en lättklass. Den finns inte under regional utan under övriga tävlingar. Gör jag så att jag kryssar T2 c-klass under regional och V5 under övriga tävlingar, eller ska jag kryssa i T2 oxå under övriga tävlingar och hoppas på att dom sätter mig i c-klass.

Sv: Tävlingsanmälan!Viktigt!

De kan inte sätta dig i annan klass än c klass då det krävs att man skriver kvalpoäng om man nått b eller a klass.
Men ring eller maila tävlingsansvarige(borde väl vara M i detta fall) & fråga om det gick bra att fylla i andra fälten.
Spontant sett tycker jag inte det borde vara några problem om de inte är väldigt hårda.

Blev sånt tjorv igår med alla anmälningar så jag upptäckte att jag inte heller skrivit under på regionala sidan till en regional tävling & dessutom vet ajg inte ens om jag skrev klubbens namn eller datum då jag skickat till flera & fgjort om blanketterna flera ggr, jag skrev att de skulle maila om min anmälan inte gills:o

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 120
Senast: Piaff
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
919
Senast: Squie
·
Hästvård På tidigare hästar har jag några gånger varit och vägt dem, eller så har det varit enklare att gissa/mäta ungefärlig vikt utifrån...
Svar
13
· Visningar
664
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 225
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31