Tävlingschabrak

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Norrberge
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 37
  • Visningar Visningar 2 414

Bukefalos 30 år!

N

Norrberge

Jag letar nu efter ett tävlingschabrak. Jag hade tänkt mig något ''egendesignat'' från Mias RS.
Länk till färgerna finns nedan!
Jag vill ha mkt passpoaler och kantband! :devil:
Vet ni något schabrak som skulle passa till en riktigt röd fux? Sjklart ska schabraket vara vitt, men jag vill ha kantbanden och passpoalerna i andra färger. Har funderat på grönt av ngt slag.

Färgval
Kom med förslag!

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tävlingschabrak

Grund - passpoil - passpoil - kantband

Vit - Marinblå - guld - marinblå

Vit - marinblå - silver - marinblå

Det blir svårt när det blir för många olika färger inblandade, mer stilrent med färre.

Jo, precis! Men jag tror jag ska ha vanilj som botten, har fått för mig att det kan vara fint på fux. Vad tror ni?

Grund - passpoil - passpoil - kantband

Vit - ljusblå - guld - marinblå

Vit - marinblå - silver - marinblå

Det blir svårt när det blir för många olika färger inblandade, mer stilrent med färre.

går det itne ta olika nyanser av blått då?

Nä, precis!;)
Tänk om man kunde egendesigna 5st schabrak, köpa dom utan att det kostade nånting?:angel::rofl: Haha, drömma går väl alltid...:p

Vilket språk är sidan på? Vad kostar ett schabrak?:) Hmm, är den på italienska?

ja tänk om!! skulle inte tacka nej :p
sidan e på franska, vad jag förstår (vilket inte är så mkt :p) kostar ett schabrak 90.50 euro, det är väl typ 950 kr.

tror jag ska beställa ett i falsterbo! :) så köper jag ett anna scarpati och ett rg och struntar i equiline tror jag, tar färgerna jag skulle ha på equiline schabraket på rg istället :D smart va? :p
men jag skulle vilja ha med såndär snurrad kant men de såg inte bra ut tillsammans med en ljusblå passpoil. beslutångest!
herregud vilka i-lands problem man har!!

Aha, och jag som trodde jag var smart där ett tag...:(:angel:

Haha, smart!:D
Equiline är det väl inget större märkvärdigt med, kan man ju köpa överallt, men RG är väl lite mer svårfångat. Så man får väl passa på på större mässor.:p
Mamma tänkte nästan köpa ett RG på GHS. ( hon köper aaldrig nått åt mig ) men det blev Scarpati schabraket istället. Det är bra att min mamma umgås med min kompis, hon har "gott" inflytande på henne...:angel:

Vad ska du ha för färg på schabraket då?:)

ja men jag har en equiline luva som jag haft jättelänge, men har inget schabrak att använda det till. så tänkte att det va fint att ha i samma märke, luva och schabrak alltså. men rg är ju tusen gånger snyggare än equiline så får nog bli ett sånt!

haha sån mamma skulle jag oxå vilja ha. hon suckar varje gång jag över huvud taget nämner ordet schabrak eller täcke :p haha undra varför? :angel:

Haha, jag skrev lite fel, skulle självklart vara att min mamma umgås med min kompis mamma, inte att hon umgås med min kompis...:eek::rofl:

Haha, precis, så fort jag ens kommer i närheten av ett schabrak i nån affär, säger hon surt: Men herregud, duger inte dom 30 schabraken vi har hemma slänga i en hög? Jag: Nää?:angel:

Stopp ett tag nu! Vart mer kan man designa ett schabrak? Finns det i fler färger än mias????? :bump::bump::bow:

RG, Equiline, Anna Scarpati. det finns många märken som syr efter beställning!

haha exakt. hon säger alltid: kan du inte sälja dom du inte använder då? hahah får ju inte ens plats i garderoben med fler, så borde faktiskt kanske rensa ut lite :p

The_ grinch la ju upp en länk längre upp i tråden...:p Som du tydligen inte fattade nånting av...:angel:;)

The_ grinch la ju upp en länk längre upp i tråden...:p Som du tydligen inte fattade nånting av...:angel:;)
Höh, neej! Inte fattar jag franska inte! Men har ni några länkar på lager till
RG, Equiline & Anna Scarpati. :angel:
Vilket är billigast?

Haha, du verkar ha extremt många schabrak...:p

Jag har inte såå många iaf, däremot har mamma en massa som tar plats, som hon sen skyller att det är mina schabrak?:mad::angel:

Sälj alla mammas schabrak, det är fulschabrak, sen ska det nog bli bättre plats...:angel:

Liknande trådar

• Bra, prisvärda schabrak
  • Hjälp med färgval, schabrak!
  • Stilhjälp önskas! Mias-schabrak...
  • Utrustning till mörkfux

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat