Tävlingsfrågor, hjälp tack!

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare TotallyLost
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 909
T

TotallyLost

Fråga 1
Jag var och kollade på ridsports lilla shop idag. Där kunde man köpa anmälningsblanketter. Men jag trodde man kunde ta sånna gratis på deras hemsida. Gäller inte dom eller?

Fråga 2
Jag tänkte på en annna grej. Var hittar jag att köpa "lösa" dressyrprogram till min dressyrprogramsbok?

:bow: :bow: :bow:

Sv: Tävlingsfrågor, hjälp tack!

anmälningsblanketterna finns att skriva ut gratis från www.ridsport.se kolla under tävling - till ryttaren eller nåt sånt

kompletteringar till dressyrprogramboken finns i shopen på ridsport.se

Liknande trådar

Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det... 2 3
Svar
54
· Visningar
2 818
Senast: KesoNeso
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 468
Senast: Edla
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 557
Senast: Takire
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 822

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka