Tävlingsmeriter

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Ginga
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 066
G

Ginga

Vet nån vart man kan hitta tidigare tävlingsmeriter (vinster, placeringar) på ens hästar om man inte har resultatpapper i hand?
Finns det nått ställe på nätet???:confused:

Sv: Tävlingsmeriter

På ridsportens hemsida finns rankng och resultatlistor för hästar/ryttare som tävlar på regional nivå och högre.

Sv: Tävlingsmeriter

*lånar tråden lite*

Min Ponny är ifrån brazilien och ska ha tävlat på hög nivå inom hoppning, någon som vet någe om hur jag kan hitta hans gamla resultat? Hittar dom nämligen ingenstans... :(

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi För flera år sen pratade jag med SBAB och fick reda på att man bara kan få bolån på bostad med vattentoalett. Jag tänker ev börja leta... 2
Svar
36
· Visningar
1 999
Senast: cassiopeja
·
Fordon Vi ska köpa nyare bil för att kunna dra 2000 kg (två hästar) och funderar på en Subaru Forester 2.0 automat årsmodell 2014 som har gått...
Svar
0
· Visningar
213
Senast: CaisaCax
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera Mera VIII
  • Fälttävlans-tråden 2025