tävlingsresultat?

Men jag fattar inte vart USA kommer in i bilden?
Nej, USA är ute ur bilden (även för mig). Jag trodde ju innan att detta (L3 (USA) / 3'7'' (UK) (1.10m sj.),)innebar att hästen gått t.ex. 1,10 här, hamnat i UK och gått 3'7 och sen avslutat i USA med L3, eller tvärtom. Visste ju inte att det "blev" så med automatik i engelskspråkig version på horsetelex. Vad jag menade i nästa inlägg var att även om hästen kunde gått i USA L3 var det ju knappast troligt att den vänt tillbaka till Europa och knappast troligt en sån häst går från USA och hit. Däremot skrev jag (som en upplysning) att det byts väldigt många namn när de hamnar i USA så hittar man inte på namn kan man leta via hingsten. Hoppas jag var lite tydligare :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 295
Senast: Claraclara
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 582
Senast: Freazer
·
Avel Såg programmet Klonade Djur igår som till största delen handlar om kloning av hästar. Jag hade ingen aning om att det var så utbrett i... 2
Svar
21
· Visningar
1 356
Senast: BornAgain
·
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 329
Senast: Murray
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka