Tävlingsresultat???

• Tävling
  • Trådstartare Trådstartare Mariah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 1 476
M

Mariah

Jag letar tävlingsresultat efter en av våra hästar. Är det någon som vet vart man får tag i tidigare ryttare och resultat? Ridsportförbundet registrerar ju enbart dom sista tre åren och dessa är från tidigare än så.

Sv: Tävlingsresultat???

Jag letar tävlingsresultat efter en av våra hästar. Är det någon som vet vart man får tag i tidigare ryttare och resultat? Ridsportförbundet registrerar ju enbart dom sista tre åren och dessa är från tidigare än så.

Förutom då som Nisse skriver så:
googla på tex hästens namn och faderns namn. Brukar kunna bli ett bra antal träffar om man inte har otur och världens vanligaste hästnamn. :idea:

(Då får man med även "dåliga" resultat.)

Eller om man har ett hästnamn som också är ett människo namn, kommer upp en hel del sidor som man inte vill ha då med:crazy: :crazy: :mad:

Man kan också PMa mig eftersom jag har alla kalendrar från 1990 - 2002. :)

Jo klart det är ett fint namn det tycker jag med, men på en människa inte på en häst, det är ju synd om henne:smirk: hon kallas bara för det när hon är dum:devil:

*kl*

Jag har inget emot att kolla enskilda resultat men jag kan tipsa om att gå in på http://www.ihbc.se/ ffa med äldre hästar (om det gäller swb) så står det hur många plac hästen har i lätt, msv eller svår klass i resp gren. Att sitta och rabbla upp en massa plac i 1,10-hoppning år efter år är ju inte så spännande ens för er som frågar. ;)

Är det alla tävlingar som hästen gjort då? Är det inte samma resultat som man får om man söker på sin hästs namn på deras hemsida?

*kl*
Nu har jag rensat i tråden, då det hade blivit mer en gnäggvariant med "vad vet du om hästen Bruntes resultat"?

Det finns flera tips i tråden var man kan få reda på resultat någonstans, dock kommer jag även fortsättningsvis att radera de inlägg som frågar om specifika hästars resultat.

/B_A_L

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 601
Senast: Mirtai
·
Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Något som kommit upp i mitt flöde de senaste dagarna är artiklarna och diskussionerna angående blandrasavel och renrasavel i Borås... 4 5 6
Svar
108
· Visningar
4 621
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka