JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tävling
Trådstartare
Trådstartare
husvallalantbruk
Startdatum
Startdatum
11 Okt 2006
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
780
Status
Stängd för vidare inlägg.
Hej, jag undrar var man kan söka på häst och ryttare för att få fram deras tävlingsresultat, jag har kollat där innan men tappat bort sidan..
Sv: tävlingsresultat!
Gå in på sv ridsportsförbundet, sport/tävling,resultat/ranking, klicka för att söka resultat ryttare/h
äst
Status
Stängd för vidare inlägg.
Tävling
Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Western
Hej!
Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Hoppning
Jag läser just nu en roman som utspelar sig bland hopp-eliten i England på 1970-talet. Där nämns det att man lägger till bly-vikter på...
Dressyr
Nu är jag och hästen anmälda till vår alldeles första tävling tillsammans! Hästen har aldrig tävlat och jag har inte tävlat sen 2007! I...
Valp 2025
Övr. Hund @Capybara om valpen är glad, pigg, äter och växer som den ska hade jag inte oroat mig för att hon är i smalaste laget. Tycker att vissa...
Myrten
9 minuter sedan
Svar: 951
Visningar: 69 139
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Jag har gjort ett misstag. Jag tror min hund har fått nåt hornhinneproblem, långtgående. Det är liksom som grumligt vitt ”streck” som...
Hippocampus
50 minuter sedan
Svar: 1 337
Visningar: 81 454
Hund
Muddypaws 24/25
Hundträning Vi är iaf anmälda till söndagen i september men lär hänga lite där båda dagarna 😀
Ska bli såååå roligt.
ii-ssa
Igår kl 22:39
Svar: 41
Visningar: 3 355
Hund