Tävlingsskåp.

Sorbe

Trådstartare
Vad har ni för tävlingsskåp? Är ute efter ett i plast, men vet inte riktigt vad det finns för marknad med tävlingsskåp. Vet att en transportmärke säljer (sålde?) sånna.

Lägg gärna in bilder på era!

Sv: Tävlingsskåp.

Jag har en Nord Box, köpte den förra sommaren.
Är supernöjd med den, lagom stor och väldigt lätt att förflytta!
21658804.jpg

en Bild till..

Jag har haft tre olika. Nordbox är den bästa... Tackbox heter en annan, den är mer som plåtskåpen. Får inte plats lika mycket i men väldigt smidigt att ta med på tävling det också.
Det tredje är en liknande nordbox- tror böckmanns gamla modell... Syrran har det. Inte lika smart i dörren men lite högre. Får plats mer saker än nordbox.

Jag har nordbox(tror det är en sån iaf, blev osäker nu)kostar 4500-5000 att köpa.

Jag har ett Nordbox-skåp.Letade lite efter bilder, men jag har faktiskt inga kort på mitt.

Känns som att det är i princip samma tillverkare på alla platsskåpen, de skiljer sig inte mycket iaf. Har själv ett Nord Box som jag är helnöjd med, går att trycka in hur mycket som helst i både locket och själva skåpet!

Jag har ett Nord Box. Jag är supernöjd! helt okej med plats. och väldigt smidig att flytta osv.

7026479.jpg

jag har en nordbox, dock ingen bild på de.
Jättenöjd med de, enkelt att ha med sig och får plats med mkt saker.

hade sån tur så jag fick min box av en kompis som la av med hästar :D

KL*
Vart får ni plats mä dessa stora skåp? :eek:

På logen såklart, brevid fodret:D men i ett gammalt stall hade jag en hel vögg, med garderob och tränshängare och sadelhängare, och där gick faktiskt skåpet in under sadelhängaren. Är inte så stora som de ser ut...väldigt behändiga att ha med på tävling, inte så tunga och rullar lätt:)

jag trodde att ni hade dessa i transporten eller något :angel:

Eftersom att min pappa är snickare fick han göra ett åt mig, jag rider western och därför får inte sadlarna plats i andra skåp.. Jag är supernöjd med det, och har även ett till modell mindre..
21851331.jpg

Jag har mitt i transporten. Hästen på ena sidan mellanväggen, skåp+foder på andra sidan. Ibland har vi haft det framför hästarna också (de gånger vi åkt med två stycken).

dom kostar 4000-5000kr, nya.

Jag kom på en nackdel med nordboxen, om man ska packa till 2 hästar, så blir det lite trångt.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
635
Senast: morgaine
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag vill byta ut mina vanliga stövelsträckare i plast till någon variant som är mer luftiga eller andas. Jag blir ofta svettig på...
Svar
7
· Visningar
426
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka