Bukefalos 28 år!

Team Chasing-tråden!

AthenaAvalon

Trådstartare
Snart är det dags för Team Chasingens intåg på Malmö City horse show och en månad senare SM på Skatteberga gård. Alla som tycker att TC (fälttävlan i lag) verkar vara något att prova på eller bara lockas av det fartfyllda glädjetåget som TC innebär får gärna samlas här och diskutera! :)

Ingen är för liten för stor för feg eller för dålig!
 
Senast ändrad:
Sv: Team Chasing-tråden!

Jag har alltid velat prova på det men vi har aldrig fått ihopa ett lag...
Men det verkar riktigt kul, en riktig adrenalinkick!!
 
Sv: Team Chasing-tråden!

Det är kanonkul! Vi har träningar i Flyingeområdet iprincip en gång i veckan om du är sugen på att testa. Det finns alltid någon att hoppa tillsammans med.
Här kan du kolla in lite...
 
Sv: Team Chasing-tråden!

Jag och min kompis hittade en film på denna grenen i går. Men om man inte bor i närheten av malmö hur sjutton gör man då? Vi tycker det verkar skitkul och vill veta mer för att kanske testa på sedan. Skulle vilja åka och titta live. Någonstans i småland om det fanns möjlighet
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej, börjar med standarden att detta antagligen kommer bli ett långt inlägg och att jag är anonym av en anledning och om du vet vem jag...
Svar
17
· Visningar
2 604
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 367
Senast: supercassie
·
F
Gravid - 1år Jag behöver hjälp med att redan ut tankar, känslor och få perspektiv. Skriver denna tråd under annan nick. Något jag egentligen inte...
2
Svar
24
· Visningar
6 457
Senast: TinyWiny
·
S
Avel Skulle vilja få till en diskussion om hur ni andra hobbyavlare tänker, dvs ni som har runt 1-4 ston (det får man väl ändå kalla...
Svar
19
· Visningar
1 825
Senast: sydney
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp