Telefon på lagning, netonnet

Piek

Trådstartare
Jag har gjort bort mig.
Jag har skickat in min telefon till netonnet för lagning och insåg nu när jag läste igenom mailen ifrån dem att jag glömde skicka med kvittot!

Är det kört nu och kommer jag aldrig få tillbaka min telefon? :( jag skrev med mitt telefon nr på felbeskrivningen och trodde väl där och då att det var lugnt iom att de tagit emot felanmälan och skickat fraktsedel...

(till saken hör också att jag ringde netonnet innan jag skickade den för att fråga så jag gjorde rätt, de sa inget om kvittot då...)
 
Jag skulle kontakta deras kundtjänst om jag vore du. De borde kunna spåra ditt fall med hjälp av felanmälan (antar att du fick något slags referensnummer?) och ta kontakt med den relevanta avdelningen. Jag vet inte vad deras policy är, men på det företag jag jobbar räcker ofta ett foto på kvittot som en bilaga till ett mail som köpebevis. I allra värsta fall godkänner vi även kontoutdrag där transaktionens datum och värde syns.
 
@Mineur De fick ordernummret när jag felanmälde. Jag blev förvirrad när mitt namn inte stod någonstans på fraktsedeln och frågade hur de då kunde veta att den var från mig. Tycker de kunde ha nämnt det då, på kvittot står ju alla uppgifter :(

Men du tror iallafall inte att telefonen är försvunnen och ospårbar då?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 666
Senast: Lhas
·
Avel Hej hej! Hur skulle ni ta ställning till om man har en häst på stuteri och ger stuteriet tydliga instruktioner om vad som gäller och...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
32 070
Senast: iNHALE
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 119
Senast: Pratsch
·
Kropp & Själ Hej allihopa. Behöver er hjälp och era synpunkter. Min mamma dog i november förra året och min pappa som nu är 82 år blev ensam kvar...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 946
Senast: kolblakkur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp