Tempoklass

Lutten

Trådstartare
Då jag ännu inte har någon riktig plan för tävlingssäsongen 2017 fundrerar jag på det här med tempoklass. Är det någon här som provat? För resp. nackdelar? Har jag förstått det rätt att start sker senat 60 minuter efter förbesiktning och att det inte är masstart? Vid ankomsttiden börjar den 60 minuterna obligatoriska vilan men att besiktning måste (som vanligt) ske inom 20 minuter?
 
Jag skulle också vilja veta mer om tempoklass, ingen som kan tipsa om vart jag kan läsa om det? Har googlat och kollat ridsportsförbundets sida men hittar inte så mycket om det. Tips?
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 409
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 439
Senast: Roheryn
·
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
3 802
Senast: Pyrran
·
Ridning Bakgrund häst: Hingst 20+ år, tävlas Msv dressyr. Relevant information för inlägget är att han ibland, tex nu efter vilan försöker komma...
Svar
13
· Visningar
2 256
Senast: Emanon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Ännu en tråd om hundfoder
  • Uppdateringstråd 29
  • Black & tan?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp