Bukefalos 28 år!

Termobyxor för runda barn

Tora

Trådstartare
Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.
 
Lindex FIX har funkat bra på min ena dotter som alltid varit lite rund. Tycker Lindex överlag har ganska generös midja på sina barnkläder.
 
Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.
Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.
 
Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.
Det vore toppen. Har 157 runt hörnet. Ska ta en tur dit 👍🏻👍🏻
 

Liknande trådar

Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
715
Senast: hastflicka
·
Gravid - 1år Jag visste inte om jag skulle fortsätta i min första tråd "vem tar du med till förlossningen?" eller om jag skulle skapa en helt ny...
2
Svar
22
· Visningar
3 512
Senast: Milosari
·
Tjatter T Har funnits några sådana här trådar tidigare men hittade ingen som var riktigt aktuell. Tänkte vi kunde ha en tråd där vi delar med...
Svar
0
· Visningar
400
Småbarn Om du vill får du (och andra i samma sits) gärna berätta mer om hur det funkade/funkar att jobba hemifrån med små barn. Min fästman...
Svar
14
· Visningar
1 066
Senast: WildWilma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • GVFÖ 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVII
  • Uterätt för kor

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp