Bukefalos 28 år!

Termobyxor för runda barn

Tora

Trådstartare
Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.
 
Lindex FIX har funkat bra på min ena dotter som alltid varit lite rund. Tycker Lindex överlag har ganska generös midja på sina barnkläder.
 
Vet att frågan varit uppe förut men jag tänkte ändå att det kan vara bra att skapa en ny aktuell tråd. Finns det några termobyxor för runda barn? Har inte lyckats hitta något.
Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.
 
Det beror väl förmodligen på hur runt barnet är.
Min ena son var av det rejälare slaget när han var mindre och hatade dessutom åtsittande kläder. (sen växte han i sin vikt när han sköt iväg på längden...) Det som funkade på honom var termobyxor från Lager 157. De var tillräckligt rymliga.
Det vore toppen. Har 157 runt hörnet. Ska ta en tur dit 👍🏻👍🏻
 

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
984
Senast: Queen
·
Hemmet Finns det nån form av vinkeljärn/vinkelbeslag som man kan ha på rundade ytor? Har en pinnstol som börjar bli glapp i pinnarna undertill...
Svar
2
· Visningar
227
Senast: BernT
·
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
398
Senast: sjoberga
·
Hundträning Vet att ämnet varit uppe förut men nu kör vi en ny tråd. Ni som har hundträningsrum hemma, hur stort är det? Vad har ni i rummet? Vad...
Svar
10
· Visningar
733
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp