Termochaps

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare just-me
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 452
J

just-me

från Jacson, finns det någon som har ett par sådana? Har hittat ett par till ett bra pris i en webbshop och jag funderar på att köpa mig ett par. Har termoridbyxor tidigare men jag tycker att de är lite bökiga, chaps verkar smidigare.

Nån som vet hur dessa är (storlek, kvalitet etc) eller har tips på andra bra chaps?

Tackar på förhand! :bow:

Sv: Termochaps

* putt, putt *

Ingen som känner till dem, eller använder termochaps allls?

Jag använder termochaps, de från mountainhorse, och tycker att de är toppen. Man kan ju rida i dem också, i.o.m att man får närmare kontakt med sadeln. Väl värda pengarna.

*suck*
Var och hämtade mitt paket i dag (ja posten hade lyckats igen fick aldrig någon avi utan fick en påminnelse i dag......två veckor senare) och när jag öppnade det så fanns det där inga chaps utan ett par Termoridbyxor! :eek: Dessutom var de från Källqvist och inte från Jacson som det står på hemsidan (fast märke spelar ingen roll.....)

Ringde och påpekade detta och fick då till svar att chaps kallas de byxor med dragkedjor i sidorna.............ska skicka tillbaka dem och få pengar tillbaka.......men tack Erik's nu har jag betalat 65 kr i expeditionsavgift för ett par vantar för 25 kr (beställde det oxå)......... Kommer inte beställa något mer därifrån.....:devil:

Så nu har jag en ny fråga, nån som vet vart man kan köpa ett par thermochaps (som inte är ridbyxor.....)?

Liknande trådar

Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 210
Senast: sweep
·
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 076
Senast: Ajda
·
Hemmet Mitt växthus börjar bli hemskt slitet och jag funderar på huruvida det är vettigast att renovera det eller om jag ska avvakta ett par år... 2
Svar
39
· Visningar
1 630
Senast: manda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
666
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka