Terräng träning i Sthlm

miss_lillamy

Trådstartare
Hejsan!
Håller på att bli tokig! Var i stockholm finns det regelbundna terrängträningar som man kan få vara med på? Hittar ingenting. Vet att Lena B och Sofia Hilton tex har någon gång i bland, men var hittar man när och var dom har sina träningar?

Mvh Natasha:rofl:
 
Sv: Terräng träning i Sthlm

Många har ju sk. mailingslingor som man kan vara med på och få mail ang. bla. träningar då och då. Yvonne Söder har en hel del i Sthlms området, även Järn. Vet inte om Pantsu kommer till Waxholm längre?
 
Sv: Terräng träning i Sthlm

Tack =) Anmälde mig just till en träning på Ryttis på tors för Yvonne. (Tänkte att det kunde vara bra att studsa över lite hinder innan tävlingen den 22)

Har hört delade meningar om Yvonne. Vad är din åsikt?
 
Sv: Terräng träning i Sthlm

Inte så lämpligt att disskutera privata personer på ett öppet forum. Jättegullig är hon verkligen, testa så får du se om hon passar dig och din häst.
 
Sv: Terräng träning i Sthlm

Jo du, Pantsu, eller som dom i Waxholm kallas för,Jönssonligan, då det är såväl Janne, Fredde och Piia som kommer och har träningar där håller fortfarande på, senast igår (torsdag) så var Fredde där och hade träning för ett 15 tal ekipage.
Om dom träningarna kan man hitta mer information på klubbens hemsida.
 
Sv: Terräng träning i Sthlm

Janne dyker ju även på Runsten ibland, likaså Uffe J och Johan L.
 
Sv: Terräng träning i Sthlm

Visst är han där också men som svar på din "fråga" i tidigare inlägg om Piia fortfarande var på Waxholm och hade träningar så är som sagt hela "Jönssonligan" inblandad där med jämna mellanrum.
Sen är jag inte helt säker men är det inte via Waxholm som dom har träningarna på runsten?? För andra träningar dom (piia, fredde och Janne) har på Botkyrka och Ryttis går väl oftast via waxholm men som sagt jag är inte helt säker.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 563
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 038
Hundavel & Ras Jag håller på att leta valp (och har så gjort ganska länge). Ett problem är att jag inte kan bestämma mig för ras. Jag tittar både på...
Svar
16
· Visningar
2 259
Senast: Ajda
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 458

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp