Bukefalos 28 år!

Terrängläger i stockholmsområdet

Faust_86

Trådstartare
Hej alla hoppglada terrängryttare. Hoppas kunna få något bra tips om vart man i Stockholms eller uppsala området kan hitta något trevligt ställe att åka och träna med sin häst.

Vi är helt nybörjare som bor på Åland (här finns inte en enda terrängbana) så det skulle vara jätte kul att komma iväg och testa någon helg eller så.:bump:
 
Sv: Terrängläger i stockholmsområdet

De läger jag hört talas om är på Runsten, söder om Stockholm - de har ett helgläger med inomhusterräng första helgen i februari som några är i forumet ska på, och sen brukar de ha mer konventionella läger senare också. Sen tror jag Säva gård strax utanför Uppsala kan ha, men de siktar nog mer på folk som rider deras hästar, även om det säkert går att fråga om man kan ha med sig egen. Annars har jag nog mest hört om enstaka träningar, men det kanske är för mycket att åka från Åland för en timmes terräng. Men det finns en trevlig bana i Rimbotrakten (Näs) som ju i alla fall ligger nära. :-)
 
Sv: Terrängläger i stockholmsområdet

tack! Jo runsten har jag hittat och kollat lite på.
Nä, inte åker jag över för en träning, tar ju en hel dag. Men för en helg skulle passa ganska bra.
 

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
1 497
Senast: zarmino
·
L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 683
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 162
Senast: Pyrran
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 404
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Hur få stilla händer?
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp