terräng kläder??

karolinakempe

Trådstartare
Vet att jag såg en sida från england där man kunde beställa matchande kläder till terrängen.
hittar den inte nu, någon som vet om denna sida eller någon annan sida där man kan beställa kläder och schabrak.

Sv: terräng kläder??

:DNej tyvär inte den.
en där man kunde färglägga och forma sina egna kläder och schabrak.
suck!!
måste hitta på något nu till debutanten

Nej :eek: det schabraket blev man ju yr av att titta på :p
Är det bara jag som inte förstår varför folk ska klä ut sig och häst i läskiga mönster och färger så fort de ska rida terräng? :angel:

Nej, du får ju såklart ha det hur du vill. Men jag tycker inte det är så fint med dräkt med mönster på och liknande. Inte på storhäst iaf, ni var fina som det var på bilden
Men jag kanske är tråkig, rider själv i svart och vitt ;)
http://i21.photobucket.com/albums/b268/Nyrelski/Maja/IMG_0422.jpg?t=1217697099

Senast ändrad av en moderator:

Har sett den färgen på riktigt, ser bättre ut på bild. Annars tycker jag camo är väldigt fräsigt att ha i terrängen ;)

Jag kör på camoflage med halvblodet :)
20962755.jpg

Jag vill ha färg och roligt i terrängen, för att man får det:D
annars när man tävlar är det bara vitt (tråkigt) tycker jag .
men har bestämt mig för nr 1 och så har jag själv beigea kläder.
tror det blir lite roligare dock inte som en kostym:D

Jag har ett par frågor då jag gärna skulle testa fälttävlan. :p
1.måste man ha jockey hjälm? :D
2. hur höga är hindrena i debutant klass?(vill ha svaret i alla kategorier) :confused:
3. måste man ha hjälmöverdrag? :o

:DNej tyvär inte den.
en där man kunde färglägga och forma sina egna kläder och schabrak.
suck!!
måste hitta på något nu till debutanten

Men på treehouseonline KAN du ju beställa matchande kläder och schabracker! Jag beställde senast därifrån en säkerhetsväst i blå och gul, schabrack som var blå och gul med gula stjärnor, ett hjälmöverdrag i blå och gul. :) Jätte snyggt och inte heller så värst dyrt tycker jag, Och snabb leverans!!

Finns det någonstans i Sverige där man kan köpa fälttävlans kläder?

;) Hahaha - det bästa svar jag läst ! "För att man får det !" HAhaha - SÅ SANT ! Fram för frihet och kreativitet :laugh: Själva red jag förra årets jakt i stockholm med tweed-kavaj och lila (!) rosetter på min stolta valack - snyggast i stan :bow:

Hej ! På Treehouse kan man designa sina egna kläder - exempelvis Jockeykläder med egna mönster och färger (kolla på Horseracing silks) :banana:

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
570
Senast: Ramona
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
16
· Visningar
1 010
Senast: Mli
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva sälja en stor del av mina kläder. Nu skaffade jag appen Vinted, det verkar smidigt. Någon som har använt den? Eller... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 001
Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
806
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈