Test som har visat fel?

Status
Stängd för vidare inlägg.

chio

Trådstartare
Är det någon som har testat negativt (apotekets tester) men ändå varit gravid? :)

Sv: Test som har visat fel?

Det beror ju på när du testar, man bör ju vänta tills man skulle haft mens, och sen är det alltid bra med morgon urin.
Men om du tror dig vara gravid fast du fått negativt test så vänta 1 vecka till och testa sen igen.

Hoppas du får det svar du vill av testet :banana:

Min granne för några år sedan testade negativt med "apotekstest", men efter två veckor kände hon fortfarande sig konstig. När hon kom till BM så testade hon positivt. Så om man misstänker att det visar fel ska man nog testa igen efter några dagar-en vecka.

Ja. I förra grav. fick jag postivit på tredje testet och var då i v.8. (hade gjort typ ett test i veckan då... alltså i 6,7 & 8)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 748
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Det är sportlov och dottern är på fritids. Hon har en hårsnodd med en stor dekoration på som hon ska släpa med sig överallt. Hon hade...
Svar
7
· Visningar
950
Senast: Krålus
·
Småbarn Jag försöker hitta recept på mat som barnen gillar. Sonen kastar det mesta på golvet och dottern äter nog som de flesta snart 3-åringar...
Svar
14
· Visningar
1 181
Senast: cherie
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 141
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka