Text till transport

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Tiggertjejen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 147
Sv: Text till transport

Vad kostar det att skriva ett namn på sådär 13 fokstäver, på transporten ungefär? (en som inte orkar klicka sig fram;) )!

Kollar i båtaffärer! Dom som är ute och seglar har ju namn på sina båtar och då sätter dom namnet längst fram på båten med svarta klister bokstäver. Ska själv av köpa från en sådan affär, det är ju ingen skillnad på det:crazy: Fast är man händig kan man nog göra bokstäver själv:angel: fast det är inte jag:rofl:

//lodd

Hade tänkt att sätta Fam. xxxxxxxxx till vårt "nya" BOJ släp som vi förhoppningsvis kan köpa någon gång i livet*MAMMMAAA*:rofl:

Senast ändrad:

transportdekor.se har en ny uppdaterad hemsida.

LudgerB

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på - Transport med stuteriinredning och sadelkammare - baklängestransport med frontlastning och stuteriinredning samt...
Svar
2
· Visningar
398
Senast: Oknytt
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 933
Senast: Görel
·
Utrustning Funderar på att byta transport Stora frågan vad får man för en Värmlands vagn, Gaupen H2-1200 Enkelaxlad från 2013 Inget fel på...
Svar
5
· Visningar
402
Utrustning Jag måste sälja nuvarande transporten för att byta till en fronturlastad. Kraven är stabil, aluminium eller kompositgolv, sadelkammare... 2
Svar
28
· Visningar
1 157
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka