The British Racing School

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Zeroo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 40
  • Visningar Visningar 4 644
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: The British Racing School

Tjenare allihopa, jag gar pa RACE, har varit har i 13 veckor nu.

Om ni har funderingar att ga pa RACE sa kolla hemsidanhttp://racingacademy.ie dar finns information. Det ar helt annorlunda fran British racing shcool. Har ar man pa skolan i 42 veckor. (Borjar 12 Augusti och slutar 6 Juni) Man bor pa skolan hela veckan sen aker man hem pa helgerna. Jag har inte mojligheten att gora det sa jag bor kvar pa skolan, men det ar alltid sakerhets vakter och folk pa skolan sa det ar inga problem. Det finns mer kameror pa anlaggningen an pa ett fangelse...

Man ar i stallet pa skolan de 14 forsta veckorna sen aker man ut till tranare. Nu i 18 veckor kommer vi borja jobba morgonar ute hos tranarna och sedan tillbaka till skolan for lektioner. Efter 18 veckor kommer vi borja jobba eftermiddagar ocksa. Igar fick vi reda pa vilka tranare vi aker till och jag ska aka till Mr John Oxx:banana: Vi borjar jobba pa Mandag:) Spannande..

Lektionerna vi har ar matte, engelska, franska, halsa och fitness, idrott, bild och hastkunskap. Sen har vi vissa speciella lektioner ibland, det kan vara personlig utveckling, laran om irlands galopphistoria, manual handling etc. Om ni vill veta mer sa pma mig sa ger jag er min mailadress. Ha det bra // Anina on the green island

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Fler här som gjort denna resan? Jag är 165 och väger strax under 110 kg. Jag och min sambo vill börja försöka få barn men vi båda är...
Svar
18
· Visningar
1 520
Senast: Lisen82
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 113
Senast: ildiko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Kände att jag ville ge lite bakgrund till min kommentar i tråden "Att inte ha några vänner när man blir gammal", så här kommer det. De...
Svar
8
· Visningar
1 064
Senast: Sharpless
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
841

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka