The mean kitty song

• Övr. Katt
  • Trådstartare Trådstartare BecauseOfYou__
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 12
  • Visningar Visningar 1 035
Sv: The mean kitty song

Helfestlig låt:rofl: och nog känner man igen sig lite:)

Jag blev kär i både katt o karl :love: :o
Var tvungen att ta hem den som audio, så jag kan bränna till bilen :angel: Helsåld o går o nynnar på den konstant. Skrattade så jag höll på o kissa på mig när jag såg den första gången, och visade då min mamma den, som gjorde exakt likadant som jag :D

Jag blev kär i både katt o karl :love: :o
Var tvungen att ta hem den som audio, så jag kan bränna till bilen :angel: Helsåld o går o nynnar på den konstant. Skrattade så jag höll på o kissa på mig när jag såg den första gången, och visade då min mamma den, som gjorde exakt likadant som jag :D

Hur gör man för att få hem låte n?? Vill ha =)

GAAH! Snacka om att jag har fått låten på hjärnan! :rofl:

Har nynnat på den i flera timmar!

"Hey little kitty..."

Åh, så underbart! :rofl::bow:
Synd att jag inte har fungerande ljudkort på min dator så jag kan lyssna på den om och om igen, fick låna sambons laptop för att lyssna på den bara en gång. =/

Liknande trådar

Övr. Katt Nu är min killes katt försvunnen igen. Hon brukar aldrig gå långt, utan håller sig till området. Men grannens katt är alltid ute (aldrig...
Svar
3
· Visningar
417
Senast: MiniLi
·
Övr. Katt Med risk för att bli påhoppad🙈, men tror ni det kan finnas en katt/kattras som är så stor eller har en sånt beteende som gör att rävar... 2
Svar
23
· Visningar
2 233
Senast: Lingon
·
Övr. Katt Jag funderar på att teckna någon form av veterinärvårdsförsäkring för mina katter. Har aldrig tidigare haft katter försäkrade, utan... 2
Svar
32
· Visningar
1 454
Senast: Stinaxkatt
·
Katthälsa Jag har två katthemskatter sedan ca 3 år, båda har visat sig ha stora problem med tänderna. Fån början var tanken att jag bara skulle... 2
Svar
25
· Visningar
1 347
Senast: Tiger tok
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur